COȘ
Politica de Retur
Departamentul de Vanzări se ocupa de problemele ce apar la produsele comandate de pe site-ul nostru. Respectand Politica de Returnare ai posibilitatea de a returna produsul.
Procesul de returnare implica parcurgerea urmatorilor pasi:
* Exceptie * In cazul in care unul din operatorii nostri au realizat expedierea unul alt produs decat cel cerut de client sau a unui produs defect sau in afara termenului de garantie, costurile returnarii vor fi suportate de catre compania noastra si in acest caz te rugam sa contactezi Agentia Fan Courier/ TNT din orasul tau pentru a face returul produsului insa intial vei achita t transportul si ulterior dupa verificarea coletului noi iti vom returna contravaloarea acestuia.
Nu uita sa transmiti codul IBAN (precizand si titularul acestuia) pe adresa de email sau pe formularul de retur. Banii iti vor fi rambursati in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului daca alegi returnarea contravalorii acestuia.
Consumatorul, persoana fizica sau juridica, are dreptul de a returna, fara penalitati si fara a furniza un motiv, orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia.
Clientul are obligatia de a anunta S.C. NSV DUNAREA FISH S.R.L. ca intentioneaza a returna produsele achizitionate. Acesta are la dispozitie orice mijloc de comunicare email contact@simetrialashpro.ro sau telefonic +040 765 684 712 .
Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2014, pentru persoanele fizice sau juridice ce achizitioneaza produse prin intermediul site-urilor, costurile de returnare a produselor intra in sarcina consumatorului.
Orice produs cumparat de pe site-ul www.simetrialashpro.ro, poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii.
In cazul in care produsele achizitionate nu corespund asteptarilor dumneavoastra sau prezinta defecte de fabricatie va vom restitui contravaloarea acestora sau va vom schimba produsul.
Conditia obligatorie pentru care un produs sa poata fi returnat, este integritatea produsului livrat (nu puteti returna produsele deja folosite).
Clientul, persoana fizica sau juridica se obligă să returneze produsele într-o stare impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.
Produsele vor fi returnate împreună cu accesoriile/cadourile gratuite, în ambalajul original la sediul SC NSV DUNAREA FISH SRL, strada Cotesti nr. 101, Focsani , Vrancea, Romania tel +040 765 684 712 împreună cu factura si formularul de retur în care ați notat datele personale, datele cu privire la produsele pe care le returnați si motivele returnarii.
Produse excluse, fara drept de returnare sunt acele produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. In aceasta categorie intra: husele de pat, mastile cu filtru carbon, adezivii, tratamentele de degresare si indepartare, plasturii, lampile Glamcor, orice alt produs in stare lichida, spuma de curatare, cutiile de gene fara ambalajele corespunzatoare in care sunt primite, produsele de unica folosinta. De asemenea verificati descrierea fiecarui produs pentru a verifica daca poate fi returnat sau nu.
Toate produsele oferite de www.simetrialashpro.ro sunt livrate in ambalajele originale.
Contravaloarea produselor va fi restituita integral, prin trasfer bancar, fara insa a calcula eventualele comisioane ce ar putea decurge din tranzactii bancare.
Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor sau schimbarea produselor este de 14 zile calendaristice, insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau pana la confirmarea platii prin intermediul tranzactiilor bancare sau ale firmelor de curierat. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produselor retur prin virament bancar. Contravaloarea oricaror alte servicii suplimentare achitate de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie fiind in cazul in care unul din operatorii nostri au realizat expedierea unul alt produs decat cel cerut de client sau a unui produs defect sau in afara termenului de garantie, costurile returnarii vor fi suportate de catre compania noastra si in acest caz te rugam sa contactezi Agentia Fan Courier din orasul tau pentru a face returul produsului, insa initial pana la verificare coletului vei suporta cheltuielile de transport si ulterior noi iti vom returna contravaloarea.
Costurile de returnare intra in sarcina clientului. Produsul trebuie sa fie returnat prin curier rapid.
Procedura de returnare a produselor este supusa unor termene si conditii minimale. In functie de constatarile realizate referitor la starea produsului si a accesoriilor returnate (produs desigilat, incomplet, defect, avariat, etc)S.C. NSV DUNAREA FISH S.R.L. isi rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa cuprinsa intre 20%-100% din valoarea achitata de catre client.
Politica de retur pentru produsele Glamcor :
Produsele Glamcor pot fi returnate in maxim 14 zile din momentul in care au fost primite si banii achitati pe produs vor fi returnati intr-un cont bancar oferit de client.
Dupa cele 14 zile nu se mai accepta returul produsului indiferent de starea acestuia.
Clientul este raspunzator sa trimita coletul nedeschis si in stare perfecta la expeditor si va suporta costurile de transport.
Returul acesta se realizeaza prin anuntarea in prealabil a companiei producatoare pentru a verifica daca produsul prezinta un defect ce se preteaza pentru a fi schimbat. Returnarea produselor Glamcor nu se realizeaza imediat in cazul sesizarii anumitor defecte de fabricatie. Compania noastra isi rezerva dreptul de a a anunta compania producatoare in legatura cu orice defect si ulterior poate emite o decizie cu privire la produs.
Service aparate electrice
Pentru produsele electrice sau alte produse care beneficiaza de garantie, service-ul nu se efectuaza la sediul nostru . Aparatele electrice care vor avea nevoie de reparatii, vor fi trimise la adresa mai sus mentionata dupa ce compania producatoare a fost anuntata cu privire la produs si s-a luat o decizie cu privire la defectiunea mentionata.
Costul transportului va fi suportat de catre client , astfel:
- coletul va fi trimis catre noi cu firma de curierat FAN CURIER, cu specificatia "plata la expeditor, conform contract" (aceasta specificatie se va face exact asa). Orice colet trimis prin alta firma de curierat cu ramburs va fi refuzat.
- dupa reparatia sau inlocuirea produsului cu defect, iti vom trimite inapoi produsul cu ramburs taxa de transport.
Aparatele care au nevoie de reparatii trebuie sa fie in cutia originala si sa nu aiba semne de cazaturi sau bruscari. Aparatele care nu vor putea fi reparate, vor fi inlocuite cu altele noi atat timp cat se afla in perioada de garantie.
Pentru orice alt aparat electric care nu se afla in perioada de garantie nu acceptam service sau retur.
Pentru orice pridus achizitionat de la noi in cazul unui retur trebuie sa ne furnizati factura, chitanta in orginal sau copie pentru a verifica achizitia.